You have been placed, thank you.



I måndags for jag en sväng till Österland (utanför Umeå) och hälsade på en bekant och hennes hästar. Hon äger en häst som vi har haft förut, och han har inte förändrats ett dugg!
I onsdags fick vi ett föl (som ni kunnat läsa tidigare), vi har tänkt att han ska få heta Winston. Hoppas bara att han klarar de kritiska dagarna ♥

Annars kan jag upplysa er om att jag har vaknat halv sju varje morgon, utan att någon väckt mig. Kan knappt fatta det själv!

Nämen hörni nu ska jag fara ut i stormen och ta hand om småungarna.  Peace brotha'!


Kommentarer
lilllinastudsarsomenget

Söt du är! :)

Och btw.. jag skulle verkligen behöva texten från boken så att jag kan spela in videon till Eva.. Jag glömde den på skolan, och den sku ju va inskickad till på måndag /; <3

2012-03-09 @ 22:04:07
URL: http://sokkertokig.blogg.se/
martina

hej! allt bra? :)

2012-03-11 @ 14:33:35
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
asdf

Fin :)

2012-03-31 @ 22:00:46


Comment Right Here ↓:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0