Gårdagen tjejer!

En av det mest LOL-iga kväll-natt-morgon jag varit med om! Vi skrattade som jävla galningar!
Till er som inte hänger med alls kan meddela att jag sov hos Sanna igår med Lina. Vi dampade loss ordentligt. Låg där bredvid varann och skrek, skrattade och höll på att tjorva (do not misstolk that). Vi somnade 02.00 och vaknade mellan 07.00 och 07.30. PRO JAG ÄR SOM VI UPP DOM! WOOOHOOO.

Okey nu känner jag mig high on life så jag byter dag.

Idag:
Vaknade, skrattade, pussade lilla gumman på nosen och sova.



Juste! Imorse vaknade jag (nästan) till värdlens lyckligaste överraskning! Jag typ tjöt och hoppa som jag vet inte vad.


Kommentarer
lilllinastudsarsomenget

HAHA, ÅH VA SÖT BILD! :D:D:D:DD::D:D <3<33<3<3<3<3<3

2012-04-02 @ 15:50:30
URL: http://sokkertokig.blogg.se/


Comment Right Here ↓:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0