Kidagaschmaganaga?

Nu tänkte jag att jag uppdaterar lite här. lollo har ju tjatat litte ♥

I onsdags så hade vi rockkonsert, och nu måste folket som var där erkänna att 8D var bäst! ;) Och nej jag skryter inte.
Redan på "onsdagsdagen" så hade jag lite ont i halsen. BOOM nästa morgon var halsen död, jag kunde inte andas genom näsan och jag hade ont i öronen.. Japp, jag blev sjuk.

Än idag känner jag av förkylningen, men det går uppåt.

Konstigt nog så fick vi årets sista bebis igår också, så det var tur att jag var hemma. haha. (Lillen måste klara sig! ♥)

Ja, såderja no har jak skrivit min livshistoria i miniformat. Så no tänkte jak kå och sova med finsk brutning.


Hörde att man får fler läsare om man lägger ut mycket bilder på sig själv.. En förkylningspuss från mig!


Kommentarer


Comment Right Here ↓:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0